YouGov paljastaa pohjoismaalaisten matkasuunnitelmat tulevalle vuodelle
YouGov tarkastelee pohjoismaalaisten matkasuunnitelmia tulevalle vuodelle käynnissä olevan koronaviruspandemian valossa.
YouGov tarjoaa valikoiman työkaluja ja analyyseja, jotka antavat käsityksen kuluttajan matkan jokaisesta vaiheesta:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
World Justice Project Directors, Sarah Long and Alicia Evangelides, discuss working with YouGov on the Rule of Law Index.
YouGov tarkastelee pohjoismaalaisten matkasuunnitelmia tulevalle vuodelle käynnissä olevan koronaviruspandemian valossa.
YouGov on tutkinut suomalaisten asenteita toimialojen yhteiskuntavastuuseen liittyen vuosittain vuodesta 2012 lähtien. Kyselytutkimuksessa kartoitettiin joulukuussa 2020 yhteiskuntavastuuta seitsemällä eri yhteiskuntavastuun osa-alueella 11 toimialan osalta ...
Uudet ohjelmistot, älykodit ja digitaaliset avustajat. Keitä ovat ne kuluttajat, jotka rientävät ensimmäisinä jonottamaan uusinta teknologiaa?
YouGov muodostaa vuosittain maailmanlaajuisen ja myös Suomen kattavan imagorankingin käyttämällä kuutta eri imagotekijää.
18 % suomalaisista jahtaa yleensä halvinta hintaa ostoksilla käydessään, kun taas neljännes pitää erikoistarjouksia silmällä aina. Mutta mikä on ominaista hyviä tarjouksia aina etsiville ...
YouGov on tutkinut, mikä saa 10 Euroopan maan kuluttajat boikotoimaan brändejä joko pysyvästi tai väliaikaisesti.
Obamat ovat maailman ihailluin mies ja nainen
YouGovin yhdeksältä eurooppalaiselta automarkkina-alueelta keräämät tiedot osoittavat, että koronakriisillä on ollut vain vähäinen vaikutus sähköautojen ostosuunnitelmiin.
Suomalaisten uutisten kulutus on pysynyt korkeana, mutta uutisista maksamiseen he suhtautuvat epäileväisesti. YouGov on selvittänyt syitä epäluulolle.
Kuinka mediantarjoajat houkuttelevat maksavia tilaajia digitalisoituvalla media-alalla, jolla monet uutispalvelut ovat saatavilla ilmaiseksi? YouGov on tarkastellut lähemmin uutisistaan maksavia suomalaisia.
Koronapandemia on kääntänyt arkielämämme päälaelleen, mutta vaikka kuntosalit ja urheilukeskukset ovatkin olleet jonkin aikaa suljettuina, YouGovin tutkimus osoittaa monen suomalaisen lisänneen arkipäiväistä liikuntaansa.
...pysytellen silti matalammalla kuin ennen koronapandemiaa. Tämä käy ilmi YouGovin maailmanlaajuisesta COVID-19 -seurantatutkimuksesta, joka tarkastelee muutoksia kuluttajien toiveissa, ostokäyttäytymisessä ja elintavoissa viikkotasolla.
Mobiilimaksaminen oli kasvava ilmiö Suomessa jo ennen koronapandemian puhkeamista, ja lisääntynyt hygienian huomiointi nostaa kiinnostusta ilman käteistä maksamiseen entisestään.
Kuinka koronavirustilanne on vaikuttanut suomalaisten ostotottumuksiin ja asenteisiin ruokaa kohtaan?
YouGov on tutkinut eurooppalaisten motivaatioita sähköautojen ostamiseen, ja syitä, jotka hillitsevät heitä ostamasta niitä.
Koronaviruksella on ollut negatiivinen vaikutus erityisesti suomalaisten vaateostoksiin, osoittaa YouGovin COVID-19-seuranta. Vaatteiden sijaan suomalaiset ostavat enemmän ruokaa ja hygieniatuotteita.
Big changes are taking place in Vietnam and Scandinavia
YouGov looks at attitudes and behaviour across 26 markets
27 % suomalaisista pelkää saavansa koronavirustartunnan, osoittaa YouGovin uusi tutkimus. Jos kuitenkin tarkastellaan sukupuolijakaumaa, havaitaan, että miehet ovat yleisesti ottaen vähemmän huolissaan tartunnoista kuin ...
YouGovin koronavirusseuranta osoittaa, että Pohjoismaissa vallitsevat suuret erot tyytyväisyydessä ja luottamuksessa viranomaisten kykyyn hallita koronavirukseen liittyviä toimia.
Ota yhteyttä |