• Kotisivu
  • UUTISIA UUTISIA
  • PANEELI PANEELI
  • ASIAKKAAT ASIAKKAAT
Valikko
Sulje valikko ×
{[{ user.data.member_prefix }]} {[{ user.data.user_id }]}
Kirjaudu ulos
  • Kotisivu
UUTISIA
  • TULOKSET
  • POLITIIKKA
  • KULUTTAJA
  • KANSAINVÄLINEN
  • LIFE
PANEELI
  • TILINI
  • YOUGOV-ARVONTA
  • SUPERLAHJAKORTTI
  • FAQ
  • OTA YHTEYTTÄ
  • Käyttöoikeudet
ASIAKKAAT
  • Plan & Track
  • BRANDINDEX
  • PROFILES
  • OMNIBUS
  • CUSTOM RESEARCH
  • REPORTS
  • SEKTORIT
  • TIETOA YOUGOVISTA
  • BrandIndex
  • Profiles
  • DestinationIndex
TIETOA YOUGOVISTA
  • TIETOA YOUGOVISTA
  • OTA YHTEYTTÄ
  • PANEELI
  • KÄYTTÖEHDOT
  • YKSITYISYYDENSUOJA
  • EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ
  • INVESTOR RELATIONS
  • Uraa
  • Minun YouGov
  • Tietoa meistä
  • Uraa
  • Ota yhteyttä
  • Yksityisyydensuoja
  • Käyttöehdot
  • Ohjekeskus

YouGov paljastaa pohjoismaalaisten matkasuunnitelmat tulevalle vuodelle

YouGov paljastaa pohjoismaalaisten matkasuunnitelmat tulevalle vuodelle

YouGov tarkastelee pohjoismaalaisten matkasuunnitelmia tulevalle vuodelle käynnissä olevan koronaviruspandemian valossa.

  • Suomen 10 suosituinta tuotemerkkiä

    Suomen 10 suosituinta tuotemerkkiä

    YouGov muodostaa vuosittain maailmanlaajuisen ja myös Suomen kattavan imagorankingin käyttämällä kuutta eri imagotekijää.

  • Mikä saa suomalaiset boikotoimaan brändiä?

    Mikä saa suomalaiset boikotoimaan brändiä?

    YouGov on tutkinut, mikä saa 10 Euroopan maan kuluttajat boikotoimaan brändejä joko pysyvästi tai väliaikaisesti.

  • YouGov: Eurooppalaisten kuluttajien kiinnostus sähköautoihin pysyy vakaana koronan aiheuttamasta epä

    YouGov: Eurooppalaisten kuluttajien kiinnostus sähköautoihin pysyy vakaana koronan aiheuttamasta epä

    YouGovin yhdeksältä eurooppalaiselta automarkkina-alueelta keräämät tiedot osoittavat, että koronakriisillä on ollut vain vähäinen vaikutus sähköautojen ostosuunnitelmiin.

  • MobilePay pärjää hyvin koronakriisin keskellä

    MobilePay pärjää hyvin koronakriisin keskellä

    Mobiilimaksaminen oli kasvava ilmiö Suomessa jo ennen koronapandemian puhkeamista, ja lisääntynyt hygienian huomiointi nostaa kiinnostusta ilman käteistä maksamiseen entisestään.

  • Mikä motivoi tai hillitsee eurooppalaisia sähköautojen ostossa?

    Mikä motivoi tai hillitsee eurooppalaisia sähköautojen ostossa?

    YouGov on tutkinut eurooppalaisten motivaatioita sähköautojen ostamiseen, ja syitä, jotka hillitsevät heitä ostamasta niitä.

  • Kahdeksan kymmenestä pohjoismaisesta aikuisesta on kanta-asiakkuusohjelman jäse

    Kahdeksan kymmenestä pohjoismaisesta aikuisesta on kanta-asiakkuusohjelman jäse

    YouGovin viimeisin whitepaper-julkaisu – Mitä Pohjoismaissa ajatellaan kanta-asiakkuusohjelmista – perehtyy kuluttajien motivaatioihin, asenteisiin ja käyttäytymiseen kanta-asiakkuusohjelmien suhteen.

  • Naisten mielikuvat brändeistä

    Naisten mielikuvat brändeistä

    Fazer kärjessä naisten top-10 listalla. Suomalaiset naiset omaksuvat uusia mobiilimaksusovelluksia ja Klarna on parantanut eniten.

  • Lidl ykkösenä BrandIndex-pöhinämittauksessa 2019

    Lidl ykkösenä BrandIndex-pöhinämittauksessa 2019

    Lidl ottaa toista vuotta peräkkäin kärkipaikan YouGovin vuosittaisessa pöhinärankingissa. Fazer on toisena ja Facebook on parantanut pistemääräänsä eniten.

  • Fiskars ja Fazer kärjessä Suomen suositelluimmat brändit-listauksessa

    Fiskars ja Fazer kärjessä Suomen suositelluimmat brändit-listauksessa

    Mitä brändejä sinä suosittelisit ystävillesi? YouGov BrandIndex julkaisee nyt Suomen suositelluimmat brändit 2019 -listauksen.

  • Netflix kärjessä nuorten YouGov- rankingissa

    Netflix kärjessä nuorten YouGov- rankingissa

    Nuorten Top 10 –brändit: Mistä brändeistä nuoret puhuvat? YouGov BrandIndex esittelee nyt rankinglistan nuorten arvostamista brändeistä.

  • Teknologiajätit jyräävät YouGovin maailmanlaajuisessa imagolistauksessa

    Teknologiajätit jyräävät YouGovin maailmanlaajuisessa imagolistauksessa

    Teknologiayritykset pitävät hallussaan kahdeksaa kymmenestä YouGov BrandIndexin maailmanlaajuisen imagolistauksen sijasta. Suomessa listan kärkipaikkaa pitää Fazer.

  • Mille brändeille suomalaiset mieluiten työskentelisivät?

    Mille brändeille suomalaiset mieluiten työskentelisivät?

    Mitkä ovat suomalaisten mielestä houkuttelevimmat työnantajabrändit? YouGov BrandIndex mittaa, mille brändeille suomalaiset ylpeänä työskentelisivät ja mille olisi nolointa työskennellä.

  • Fazer kärjessä naisten top-10 listalla

    Fazer kärjessä naisten top-10 listalla

    Fazer on rankingin kärjessä kun naiset arvioivat parhaita brändejä Suomessa yleisvaikutelman suhteen. YLE on parantanut eniten.

  • Lidl ykkösenä BrandIndex-pöhinämittauksessa

    Lidl ykkösenä BrandIndex-pöhinämittauksessa

    Fazer ja Lidl kisaavat tiukasti kärkipaikasta YouGovin vuosittaisessa pöhinärankingissa. Tällä kertaa Lidl päihittää niukasti Fazerin. VR on parantanut eniten.

  • Mitä brändejä sinä suosittelisit ystävillesi?

    Mitä brändejä sinä suosittelisit ystävillesi?

    YouGov BrandIndex julkaisee nyt Suomen suositelluimmat brändit 2018 -listauksen. Fazer ja Fiskars ovat kärjessä ja VR on kovin nousija.

  • Ikea on puhutuin brändi millenialien keskuudessa

    Ikea on puhutuin brändi millenialien keskuudessa

    Nuorten Top 10 –brändit: Mistä brändeistä nuoret puhuvat? YouGov BrandIndex esittelee nyt rankinglistan nuorten arvostamista brändeistä.

  • Google pitää kärkipaikan YouGovin maailmanlaajuisessa brändimittauksessa

    Google pitää kärkipaikan YouGovin maailmanlaajuisessa brändimittauksessa

    Digiyritykset top-5 kärjessä YouGov BrandIndex maailmanlaajuisessa imagomittauksessa, joka mittaa tuotemerkkien yleiskuntoa.

  • Näille brändeille suomalaiset mieluiten työskentelisivät

    Näille brändeille suomalaiset mieluiten työskentelisivät

    Mitkä ovat suomalaisten mielestä houkuttelevimmat työnantajabrändit? YouGov BrandIndex mittaa, mille brändeille suomalaiset ylpeänä työskentelisivät ja mille olisi nolointa työskennellä.

  • Fazer on suomalaisten naisten suosikkibrändi

    Fazer on suomalaisten naisten suosikkibrändi

    Fazer on rankingin kärjessä kun naiset arvioivat parhaita brändejä Suomessa yleisvaikutelman suhteen. Aiempi suomalainen suosikkibrändi Nokia on viime vuoden suurin parantaja brändin yleisvaikutelmassa naisten ...

  • Minun YouGov
  • Tietoa meistä
  • Uraa
  • Ota yhteyttä
  • Yksityisyydensuoja
  • Käyttöehdot
  • Ohjekeskus
UUTISIA
  • TULOKSET
  • POLITIIKKA
  • KULUTTAJA
  • KANSAINVÄLINEN
  • LIFE
PANEELI
  • TILINI
  • YOUGOV-ARVONTA
  • SUPERLAHJAKORTTI
  • FAQ
  • OTA YHTEYTTÄ
  • Käyttöoikeudet
ASIAKKAAT
  • Plan & Track
  • BRANDINDEX
  • PROFILES
  • OMNIBUS
  • CUSTOM RESEARCH
  • REPORTS
  • SEKTORIT
  • TIETOA YOUGOVISTA
  • BrandIndex
  • Profiles
  • DestinationIndex
TIETOA YOUGOVISTA
  • TIETOA YOUGOVISTA
  • OTA YHTEYTTÄ
  • PANEELI
  • KÄYTTÖEHDOT
  • YKSITYISYYDENSUOJA
  • EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ
  • INVESTOR RELATIONS
  • Uraa