When it comes to grocery retail, do people want small or large store formats?
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
Koronaviruksen/COVID-19:n levitessä maailmalla markkinamieliala ja kuluttajien käyttäytyminen muuttuvat vauhdilla. Kuinka yritykset pysyvät ajan tasalla kuluttajien muuttaessa ostoskäyttäytymistään ja voivat näinä epävarmoina aikoina hyödyntää markkinoiden mahdollisuuksia?
YouGov julkisti taannoin maailmanlaajuisen koronaviruksen seurantatutkimuksen, joka tarkkailee muutoksia kuluttajien aikeissa, ostoskäyttäytymisessä ja elämäntavoissa viikkotasolla. Pyrkimyksenä on auttaa yritysten omistajia ja markkinastrategeja tekemään faktoihin perustuvia liiketoimintaratkaisuja.
Ota yhteyttä |
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
A new international YouGov study looks at attitudes to mental health in different countries
A new survey in 14 countries and regions looks at the impact of COVID-19 on people’s relationships, faith and mental health.
YouGov tarkastelee pohjoismaalaisten matkasuunnitelmia tulevalle vuodelle käynnissä olevan koronaviruspandemian valossa.
YouGov on tutkinut suomalaisten asenteita toimialojen yhteiskuntavastuuseen liittyen vuosittain vuodesta 2012 lähtien. Kyselytutkimuksessa kartoitettiin joulukuussa 2020 yhteiskuntavastuuta seitsemällä eri yhteiskuntavastuun osa-alueella 11 toimialan osalta ...
Uudet ohjelmistot, älykodit ja digitaaliset avustajat. Keitä ovat ne kuluttajat, jotka rientävät ensimmäisinä jonottamaan uusinta teknologiaa?
YouGov muodostaa vuosittain maailmanlaajuisen ja myös Suomen kattavan imagorankingin käyttämällä kuutta eri imagotekijää.
18 % suomalaisista jahtaa yleensä halvinta hintaa ostoksilla käydessään, kun taas neljännes pitää erikoistarjouksia silmällä aina. Mutta mikä on ominaista hyviä tarjouksia aina etsiville ...
YouGov on tutkinut, mikä saa 10 Euroopan maan kuluttajat boikotoimaan brändejä joko pysyvästi tai väliaikaisesti.
Obamat ovat maailman ihailluin mies ja nainen