Ymmärrä koronaviruksen vaikutukset kuluttajamarkkinoihin


Koronaviruksen/COVID-19:n levitessä maailmalla markkinamieliala ja kuluttajien käyttäytyminen muuttuvat vauhdilla. Kuinka yritykset pysyvät ajan tasalla kuluttajien muuttaessa ostoskäyttäytymistään ja voivat näinä epävarmoina aikoina hyödyntää markkinoiden mahdollisuuksia?

YouGov julkisti taannoin maailmanlaajuisen koronaviruksen seurantatutkimuksen, joka tarkkailee muutoksia kuluttajien aikeissa, ostoskäyttäytymisessä ja elämäntavoissa viikkotasolla. Pyrkimyksenä on auttaa yritysten omistajia ja markkinastrategeja tekemään faktoihin perustuvia liiketoimintaratkaisuja.

Sectors

Seuranta kattaa seuraavat aihealueet:

  • Tiedostavuus ja pelokkuus koronavirusta kohtaan
  • Tyytyväisyys ja odotukset hallituksen toimia kohtaan
  • Henkilökohtaiset toimet koronaviruksen välttämiseksi
  • Muutokset rahankäytössä verkossa ja fyysisissä myymälöissä eri osa-alueilla
  • Kuluttajien ruokailukäyttäytyminen
  • Trendit medioiden kulutuksessa
  • Muutokset matkasuunnitelmissa
  • Ja paljon muuta!

Ota yhteyttä