YouGov on tutkinut suomalaisten asenteita toimialojen yhteiskuntavastuuseen liittyen vuosittain vuodesta 2012 lähtien. Kyselytutkimuksessa kartoitettiin joulukuussa 2020 yhteiskuntavastuuta seitsemällä eri yhteiskuntavastuun osa-alueella 11 toimialan osalta ...
Uudet ohjelmistot, älykodit ja digitaaliset avustajat. Keitä ovat ne kuluttajat, jotka rientävät ensimmäisinä jonottamaan uusinta teknologiaa?
18 % suomalaisista jahtaa yleensä halvinta hintaa ostoksilla käydessään, kun taas neljännes pitää erikoistarjouksia silmällä aina. Mutta mikä on ominaista hyviä tarjouksia aina etsiville ...
Kuinka koronavirustilanne on vaikuttanut suomalaisten ostotottumuksiin ja asenteisiin ruokaa kohtaan?
Yksi kolmesta suomalaisesta uskoo, että heidän ruokavalinnoillaan on vaikutusta ympäristöön, ja että lihansyönnin ja ruokahävikin vähentäminen ovat tehokkaimpia keinoja ruoan ilmastovaikutusten pienentämiseen.
There are mixed signs for online news publishers according to the seventh annual Digital News Report
Kaksi viidestä kokee stressiä joka ainoa päivä, ja erityisesti nuoret kokevat arjen stressaavana, osoittaa YouGovin vuotuinen Food & Health -raportti.
New seven-country YouGov Eurotrack research shows that whether or not people identify as feminists depends on how you ask the question
Across the world there are huge differences in perceptions of trust and respect for banks. Perhaps unsurprisingly, the European countries surveyed are generally the ...